چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

دمپایی پاره !

نه من واقعاً برام یه سوال پیش اومده که من قیافم شبیه کسی ِ که میخواد فال بخره آیا؟! دستمال کاغذی بخره آیا؟!‌ کبریت آیا؟! اِکس آیا؟!‌مواد مخدر آیا؟! 

نیم ساعت بود با اراس منتظر بودیم تا غذامون اماده شه هر چی اونجا فال فروش وچسب زخم فروش بود یکی یه دور ازمانتو و سر کول من آویزون میشدن که ازشون بخرم جالبتر اینکه پسر بچه ِ وقتی دیده کم محلی میکنم میگه آاا این چیه افتاده زمین !‌ گفتم برو پسرم برو این کلکاا برا وقتی بود که من سوم دبستانُ میگذروندم، جالب تر اینکه دوستش اصرار اصرار که از من اسکاچ بخر (: قیافه من شبیه کسیه که قصد خرید اسکاچ رو داره آیا؟!   

خیلی جالبترش اینه که تو طول اون نیم ساعتی که ما منتظر بودیم غذامون اماده بشه یک عدد پارکبان بود که به هیچ وجه اجازه نمیداد کسی ماشینش رو کنار خیابون بذاره ولی تا چشمش به یه BMWخورد که از قضا قصد پارک داشتن در اون مکان پارکبان خودش شروع کرده به فرمون دادن که چپ بیا، نیا، خوردی، مردی ! بعد اونوقت میگن چرا آمار خودکشی بالا رفته؟! فرق وجود نداره ؟! کجاس؟! کو؟! 

نکته اخلاقی این پست : برای لذت بردن از زندگیتون فقط کافیه که پولدار باشین( ایکونی که داره میگه فک کن اینجوری نباشه )  

* دلم  آتوچ میخواد، اااررررر )):

قصه ی بودن و رفتن !

این روزها نه حالمان خوب است نه روزمان ٫ در گیر مسائلی به اسم زندگی و مشکلاتش هستیم و آزمون ها را یکی یکی پشت هم و بدون وقفه میگذرانیم شاید فرجی باشد ! 

دلم گرفته ):از زمین از آسمون از ...  بغض لعنتی اذیتم میکنه |: 

دلم به تو خوش بود که توام داری میپری مثل ِ بقیه چیزای خوب زندگیم که پر کشیدن (: 

 

*کاش میشد از تو دلم حرفامو بیرون بریزم ٫ میخوان این دلخوشیووو ازم بگیرن )): اَااَررررررر  

حوض نقاشی من بی ماهی ست !

خدایا سوختم ٫ سوختم ! 

* با آرزوی بهترین ها برای پدر عزیزم

تولد ٫تولد (آیکون ‌اتویس که با چاقو پاپیون زده حرکت زنان وارد میشود !) کاسکو باید برقصه ٫‌کاسکو باید برقصه ( آیکون یک عدد کاسکوی پایه ٫جو زده که داره میوو میوو میکنه و کله شو تکون میده !‌ ) یک عدد جوجو هم به صورت نیمه خشک شده داریم که  داره باباشو بَخَل میکنه به همراه یک جینگول که آماده رقص عربیه ! 

میدونم هیچ چیری ارزششو نداره بهت هدیه بدم ولی اینو با هزاران عشق برای تو کشیدم تولدت مبارک ٫ دوستت دارم *:‌

* با تمام شدن رمضون هم زمان با تابستون زندگیمان حالت جدی به خود میگیرد ٫آیا؟!  

پاسخ:۶۰٪