چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

از اینجایی که من ایستادم هیچ چیز معلوم نیست

*مضحک ترین برنامه مردان آهنین ِ‌( ایکونی که حالش داره بهم میخوره )

*بیمزه ترین مجری تلویزیون حسینی و خاندانش میباشد 

* دقت کردین مارکBurberry چه خفت و خواری رو متحمل شده؟! نمونه هاش رو دمپایی پسر همسایمون هم به چشم میخوره . ایرانی ها فقط کافیه اراده کنن٬ تا لذت نابودی رو زیر دندوناشون حس نکنن که ول کن نیستن 

*پاستیل شیبا مزه ی همه چیز میدهد جز پاستیل٬ نوشابه ایش رو میشه جای شربت سینه هم مصرف کرد فقط حالت ژله ای داره  

* Nokia 5800 XpreSS MuSiCبه سرنوشتN70 دچار شده است البته به جای سرنوشت از کلمه ی جایگزین هم میشه استفاده کرد 

* این روزها از هر ۱۰ نفر ۷تاشون گوشی XpreSS 5800 NoKia  دارند . 

*بی معرفت ترین آدم توی زندگی من تا این لحظه~> پَپَر 

*۷۰٪ مردم ایران Copyright را صرف میکند کپی رایتم کپی رایتی کپی رایتیم...

پ.ن: هم اکنون خوشی به مقدار زیادی به دلمان زده است  

پ.ن: این پست رو نوشتم اومدم Send کنم پرید |: نصفش دیگه ش یادم نیس

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ http://forum.azarteam.com

سلام
جوجو
نوشته هات ساده و دلنشینن
من همونی هستم که شب هفتم عید واسم سایتتو پی ام زدی
انشاالله همیشه شاد باشی
قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد