چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

رکب

طی دو ساعت گذشته ۲ ضربه ی مهلک کاری از دو نفر که ازشون هیچ انتظاری نداشتم خوردم٫ باشد که اطرافیانمون رو خوب بشناسیم .

اندیشه

نمیدونم چرا سر کلاس اندیشه اسلامی انقدر متحول میشم! تا چند ساعت بعد هم اثرات خودشو داره ...

ایندیانا جونز

واقعا ادم چی میتونه بگه  وقتی یه بچه ی ۲ ساله بیاد بگه من ایندیا جونزم!

گلدون

ـــبهرام باید برقصه ٫ بهرام باید برقصه  

ـ نمیشه نرقصم فیگور بگیرم  

(((((((:   اینو وقتی توی بازی سوخت گفت ٫ واااای فک کن 

 

قد: ۱۶۰  ٫کتونی سبز با بندای زرد ٫ پراید ایران ۳۳ (کیسه های روی صندلی هاشم نکنده)  ٫ مو قشنگ ٫ تو قیافه ٫ هیکل هرکولی ٫ گلدون٫ بازو ملوان زبلی ٫ عضله ،تی شرت که نیمشه گفت نیم تنه (((:  از دور فقط دو تا بازو معلومه((:

اه اه حالم بهم میخوره از این هیکلا و قیافه ها ایییییییییییییی  

البته قصد توهین ندارم نظر شخصیه منه شاید باشن کسایی م که خوششون بیاد ((=  

  نظرات  : 

ـــ این مدل هیکل مخصوص بچه های پایین شهر و کرجه 

ـــ این با امپول خودشو اینجوری کرده اااا! 

ـــ ... رو ببین چجوری لباس پوشیده٫ خواستم یکی بخوابونم زیر گوشش