چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

نگاه میکنین پچ پچ و ور ور

 خب چیه؟!هر کی یه شرایطی داره منم شرایطم اینجوریه دیگه اصلا به هیچ کی مربوط نیس فَمیدی؟!  

شرایط به شرح ذیل میباشد:  

۱.جذاب و خوش پوش باشد ٬ قد بلند باشد تا حسرت قدم زدن من با کفش های پاشنه دارم را بر دلم نگذارد . ( تر جیحاً شبیه شوهر Fergie باشد.) 

۲.خانواده دار و چشم و دل پاک باشد ٬ جز من به هیچ دختر دیگری نگاه نکند شاید من خوشم نیاید . 

۳.مرا دوست بدارد و نظر من برایش مهم باشد . 

۴.عاشق قدم زدن و خرید کردن با من باشد  (من بالاخره بعد از چند بار متر کردن مرکز خرید بهتر میدانم چه چیزی مناسب تر است .) از گفتن واژه هایی چون خسته شدیم بپرهیزد. 

۵.ترجیحاً خواهر نداشته باشد( شاید من و خواهرش با مشکل مواجه شویم.)

۶.در کار من دخالت نکند و مرا درک کند این چیه پوشیدی یا این چه وضع بیرون اومدنه نداریم ٬ خودم بهتر میدانم چی بپوشم و چه کاری انجام دهم . وقتی کاری را انجام میدهم حتماً صلاح دانسته ام پس نیازی به بحث کردن نیست. 

۷.افکار کهنه نداشته باشد. 

۸.ماشین مدل بالا داشته باشد ٬ پژو و زانتیا هم قبول است . 

۹.حد تعادل را رعایت کند٬ نه آنقدر زبان باز باشد که حال مرا بهم بزند نه آنقدر سرد مزاج که باز هم حال مرا بهم زند. 

۱۰.باشخصیت و جنتلمن باشد٬ و بداند در هر موقعیتی چه رفتاری نشان دهد. 

۱۱.از شوخی های بیجا و شهرستانی پرهیز کند چون ممکن از با برخورد شدید بنده مواجه شود. 

۱۲.احترام متقابل را حفظ کند. 

۱۳.مادیات برایش مهم نباشد. خسیس و گدا هم نباشد که از این قشر افراد حالت تشنج به ما دست میدهد و پول خرج کردن برایش مثل کَندن قبرش به دستان خودش نباشد٬ و وقتی در رستوران منو را برایش میآورند اول قیمت هارو چِک نکند و بسته به آن سفارش ندهد . 

۱۴.نمیگویم پولدار باشد ولی در حدی باشد که بتواند خواسته یش را برطرف کند (خواسته های من هم همینطوررر.) 

۱۵. من را به رفتن به باشگاه و دیدن برنامه محبوبش ( فوتبال) ترجیح دهد .( شاید من دلم بخواهد در اون زمان راجع به کفش های نوه اقدس خانم با اون صحبت کنم ) 

۱۶.خوش سلیقه باشد و سلیقه من را هم بداند. ( وقتی برایم زحمت میکشد و هدیه تهیه میکند حیف است که مطابق سلیقه ام نباشد. ) 

۱۷. محدودش نمیکنم ولی حق ندارد دوست معمولی دختر داشته باشد و با دختر خاله هایش به صحبت کردن بنشیند و خنده کُنَد. 

۱۸. مرا بی وقفه غافلگیر کند.  

بدیهی است فرد دارای صلاحیت به مراتب در پست های بعدی اعلام خواهد شد .

پ.ن: پربدیهی است فرد دارای صلاحیت به مراتب در پست های بعدی اعلام خواهد شد .وردگارا اگر میبینی همچین فردی در کره ی خاکی وجود نداره که من بعید میدونم لطفاً هر چه سریعتر یک عدد را با پست پیشتاز برایم بفرست٬ منتظرِتم . امضا جوجو

همراه من کجایی ؟!

خدایا، امروز دلم ... یک مرد خواست، دلم میخواست یه مرد همراهم باشه. وقتی از پله ها بالا میرفتم،وقتی تنها برای خودم قدم میزدم و مرکز خرید متر میکردم ،وقتی تنها بر میگشتم خونه دلم میخواست یه مرد کنارم باشه یک مردی که بتونم بهش تکیه کنم ، وقتی اون دختر و پسر رو دیدم که دست به دست هم راه میرفتن و با محبت همدیگرو نگاه میکردن دلم یه همراااه خواست ، البته نه همراه از نوع اول بلکه یه همرااه واقعی ! 

 

پ.ن: من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم ، من فقط عاشق اینم دو سه روز پیدام نشه و ببینم چه حالی دارییییییییی! ( ایکون سیاوش قمیشی) 

پ.ن:خرااااااب کردی پپر همه چی رووو خراب کردی (:

برو تنهام بزار!

سرم درد میکرد دراز کشیده بودم یکم حالم بهتر شه و به آهنگیو که دوسش دارم گوش میکردم تا به سر دردم فکر نکنم و آروم شم بدتر گریمم گرفت >-: حالا نمیدونستم دیگه به سر دردم گریه کنم یا آهنگِ ٬ این وسط دو عدد گربه اُفتادن به جون هم منم که خوشحااااااال هی گفتم استغفرالله برید خداوند به راه ِ راست هدایتتون کنه ٬گوششون بدهکار بنود حتماً باید برخورد فیزیکی انجام میدادم رفتم دَمِ پنجره با یه قندوون تو دستم٬ میبینم همه همسایه ها اومدن دمِ پنجره فحشِ که به این ۲تا میدن٬ این بود که با هر یه قندی که من پرت میکردم اونام برام دس میزدن . 

یعنی هاااا من یه قندون قند به این ۲تا پرت کردم یه دونشم به اینااا نخورد(:/ ( ایکونی که میگه تو بگو یدونه‌) دیگه داشتم قندونم پرت میکردم بلکه بخوره تو سرش که سارگل گفت عاشقِ نشونه گیری تم بعد مادرمم آماده بود تا من قندون رو پرت کنم که قندونم کنه . اون دوتا رفتن ولی منو اصلا حساب نکردن |: سردردمم همچنان بر جای خود باقیست .

 پ.ن: چرا کسی منو نمیفهمه؟!

پروردگارااااا

خدایا٬ 

آنچه از ما دریغ میفرمایی بر ما دریغ مفرما !

Welcome BacK

از اونجایی که همییشه کمترین احتمالات بیشترین تاثیر رخ دادن رو تو زندگی من داشته اینجا مثل قبل به زندگی خودش ادامه میده فقط یه تحولاتی پیش میآد و یه سری پست ها پاک میشن. اوناییم که مشکل دارن میتونن به پزشک مراجعه کنن یا خودشون مشکلشون رو حل کنن٬ .هر کی میتونه هر جور که خواست برداشت کنه اینجا برداشت آزاده فقط اینو بدونن که زندگی خصوصی من به خودم مربوط میشه پس اینجا حرفای بی ربط نزنن. 

تصمیم گرفتم طوری زندگی کنم که دوست دارم و این نتیجه ~> خودم مهمم ! 

پ.ن : هر کی یه لیاقتی داره وقتی یه چیزیو از دست میده حتما لیاقت اونو نداشته و برعکس وقتی چیزیو بدست میآره حتماً لیاقت اونو داشته!