چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

هر دردی که گفتنی نیست !

جوجو: مامان بزرگ سرم رفت لطفاً یکم استراحت بده به خودت به خاطره خودت میگم ! 

مامان بزرگ: تو غیرت نداری؟! 

مامان بزرگ: لال شدی؟! 

جوجو:مامانی تو راجع به من چی فکر میکنی؟! 

مامان بزرگ خیره میشود .  

مامان بزرگ: جوجو مامانت اینا کجا رفتن؟!‌منو بُردن؟! ( جوجو خشک میشود) 

جوجو:  مامان بزرگ تو که اینجایی چجوری تورو بُردن آیا ؟! از صبح تا حالا اعصاب منو فرنچ کردی به خداااااا !

اراس داره با کله میره تو دیوار از دست مامان بزرگم ! 

مامان بزرگ: جوجو میگم پوستت بهتر شده آ دیگه نمیری استخر؟! 

جوجو: مامانی میشه اون رادیوتو خاموش کنی‌آیا؟!  

* نه تورو قرآن فال منو دیدی؟! چرا انقدر من دشمن دارم آیا؟! 

* عنوان مطلب رو میدوست دارم .

نظرات 8 + ارسال نظر
احسان شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ق.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com


سلام

وبلاگ جالبی داری

با تبادل لینک موافقی؟

بیا تو وبلاگم ، ردپاتو حک کن و بهم بگو

منتظرم

شپش صدام می کنن!!! شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ق.ظ http://shepesheweblognevis.blogsky.com

چون امار ادم حسود بالاس!!!
دشمنم زیاده دیگه چه بخوای چه نخوای...
البته هر چی دشمن تو قوری بود افتاد تو لیوان شما!!!
اشاره بزنی خونشو میریزم برات(اینجا کمی اغراق داره)
راجبه مامانیتم ...خون خودتو کثیف نکن ( من دوسش دارم )

آتیش پاره شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ق.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

تین مامان بزرگت خودش یه فیلم کمدیه ها!! ((:

رهگذر شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ق.ظ

بی خیال.اون بنده خدا آفتاب لب بومه فردا پس فردا غروب میکنه.ذلت واسش تنگ نمیشه.تو که دل نداری!

مردی که می خندد شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ http://themanwholaughs.blogsky.com

سلام....
و اخمممممممممممممممممممممم....
خوبه؟

احسان شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com


سلام دوست جدید من

جواب سوالمو ندادی ولی امیدوارم اومدنت همیشگی باشه

شرمنده موش آب کشیده شدی!!


رهگذر دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ق.ظ

hi

MoHa دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ق.ظ

من اینجا دیشب نظر خودم رو اعلام کردم ولی نیستش که، یعنی کجا می تونه رفته باشه ?-: باشه حالا من از یابنده خواهش می کنم این نظر ما رو بیاره تحویل بده که خانوادش نگرانشن به جوووووونه زن رستم :پی
جوجو نظر من کجا رفته؟!‌منو برده ؟! ??-:
رای منو پس بدید نه یعنی نظر منو پس بدید |:
مرسی ممنون خبرنگار واحد مرکزی خبر، نصیری مسکو .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد