چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

اون که رفته کی میاد؟!

روزهاست که رفته ای ولی هنوز با عروسکی میخوابم که تو به من هدیه داده بودی ! 

 

پ.ن: دیدی بعضی وقتا آدم یه کاری میکنه یا یه چیزی میخره بعد مثل چی پشیمون میشه ٬ نمیبخشمت اگه فکر کنی من الان همچین حسی ندارم . یعنی ها اگه پولمو میریختم توی دبلیو سی و سیفون رو میکشیدم همچین حسی نداشتم که الان دارم . 

پ.ن:  من اینجا ایستادم ٬ تنها ٬ دلگیر  

دارم نگاه میکنم تویی رو که راحت از کنارم گذشتی و دورتر و دورتر میشی بدون اینکه نگاهی به پشت سرت هم کنی 

سختِ بگم ٬ نمیگم  

نمیگم که توی تمام این مدت کسی درون من سراغ تو رو میگرفت٬ تویی که به اشتباه منو فهمیدی ! 

نظرات 1 + ارسال نظر
باقری جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com/

دوست بزرگوار سلام.
اِلهی کَیْفَ أدْعُوکَ و أنَا أنَا وَ کَیْفَ أقْطَعُ رَجآئی مِنْکَ و أنْتَ أنْتَ ؟
خدای من! چطور صدات کنم که من، منم و چطور ازت نا امید بشم که تو، تویی؟

إِلهی إذا لَمْ أسْئلْکَ فَتُعْطِیَنی فَمَنْ ذَا الَّذی اَسْئَلُهُ فَیُعْطینی؟
خدای من! وقتی ازت چیزی نخواستم، بهم دادی کیو می تونم پیدا کنم که ازش چیزی بخوام و بهم بده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد