چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

Where iS my Hair?!

خدایا میخوام اولین اعتراف سال جدیدمو کنم ~> من رسماً غلط کررررررررررررررررررردم رفتم جلو موهامو چتری زدم |:‌میشه موهامو به حالت اولش برگردونیییییی خواهش میکنم )):‌بده دستتو ماچ کنم ٬‌لطفاً‌): 

 خب این خواستم یکم غیر منطقیه پس میشه لطفاً به موهام بگی یکم رشدشون سریعتر شه؟! لطفاً‌ ( ایکون جوجو با قیافه مظلوم) یعنی من الان میخوابم صبح که بلند شدم ببینم موهام ۲سانت رشد کرده دوباره شب بعدم به همین روال ( دو نقطه پی) تا به حالت اولش برگرده؟!‌خواسته زیادیه؟! نه میدونم برای تو هیچیه هیچی نیست )):   

پ.ن: سرهنگ ازت متنفررررررررررررررررررررررررررررررررررم |:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد