چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

پَرپَر شدم پَپَر!

خدایا چقدر فرق باید وجود داشته باشه بین ۲تا ادمی که یکی میگه من به ولنتاین اعتقاد ندارم و یکی دیگه به خاطر ایجاد کدورت در این ایام مبارک قهر کند و بگوید من آرزوی روز ولنتاین را داشتم . 

زمین تا آسمان فرق میبارد ولی هر دو فقط به خودشان و منفعتشان فکر میکنند وکسی نمیداند که چرا باقچه ی کوچک خانه ی ما سیب نداشت  ! 

نظرات 2 + ارسال نظر
Bita سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.faramodel.ir

شما را به بازدید از سایت تخصصی مدل لباس و آرایش دعوت میکنم.

..:: Www.FaraModel.ir ::..


جدیدترین مدل های لباس

..:.. همه در فرامدل ..:..

اتویسا پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ق.ظ

بعضی ادما کلا دنبال بهانه اند عزیزم ...
شاید تو خلوت خودش یه بار بگه من چه خود خواهم... شایدم نگه!!! اما بهتر اونکه هر روزمون رو روز عشق کنیم نه اینکه روز عشقمونو بهانه ی کدورت و قهر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد