چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

Welcome BacK

از اونجایی که همییشه کمترین احتمالات بیشترین تاثیر رخ دادن رو تو زندگی من داشته اینجا مثل قبل به زندگی خودش ادامه میده فقط یه تحولاتی پیش میآد و یه سری پست ها پاک میشن. اوناییم که مشکل دارن میتونن به پزشک مراجعه کنن یا خودشون مشکلشون رو حل کنن٬ .هر کی میتونه هر جور که خواست برداشت کنه اینجا برداشت آزاده فقط اینو بدونن که زندگی خصوصی من به خودم مربوط میشه پس اینجا حرفای بی ربط نزنن. 

تصمیم گرفتم طوری زندگی کنم که دوست دارم و این نتیجه ~> خودم مهمم ! 

پ.ن : هر کی یه لیاقتی داره وقتی یه چیزیو از دست میده حتما لیاقت اونو نداشته و برعکس وقتی چیزیو بدست میآره حتماً لیاقت اونو داشته!

نظرات 1 + ارسال نظر
ali mahrooz یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد