چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

حوض نقاشی من بی ماهی ست !

خدایا سوختم ٫ سوختم ! 

* با آرزوی بهترین ها برای پدر عزیزم

تولد ٫تولد (آیکون ‌اتویس که با چاقو پاپیون زده حرکت زنان وارد میشود !) کاسکو باید برقصه ٫‌کاسکو باید برقصه ( آیکون یک عدد کاسکوی پایه ٫جو زده که داره میوو میوو میکنه و کله شو تکون میده !‌ ) یک عدد جوجو هم به صورت نیمه خشک شده داریم که  داره باباشو بَخَل میکنه به همراه یک جینگول که آماده رقص عربیه ! 

میدونم هیچ چیری ارزششو نداره بهت هدیه بدم ولی اینو با هزاران عشق برای تو کشیدم تولدت مبارک ٫ دوستت دارم *:‌

* با تمام شدن رمضون هم زمان با تابستون زندگیمان حالت جدی به خود میگیرد ٫آیا؟!  

پاسخ:۶۰٪

نظرات 4 + ارسال نظر
شپش چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ http://shepesheweblognevis.blogsky.com/

جوجو هولم نکن!!! الان با چاقو می خورم زمینا...:((
عمووووووووووووووووووووووووو جوووووون تولدت مبارک........
ایشالا ۱۲۰ سال زنده باشی....
خیلی دوست دارم عمو
چون که بابای جوجویی و یه عالمه مهربون و گلی ی ی ی ی !!!
بنده این روزا بیشتر از خونه سولی جون اینا خونه ی شمام میشه گفت یه جورایی خوونه زاد شدم!!! :دی
این کاسکو رو یه نفر جم کنه !!!

MoHa چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ق.ظ

سیلام ;)
(آیکونی که من در فکرم دارم از خودم سوال می کنم) آخر عروسی کی بود ؟؟ یعنی چایی ریخت رو پای داماد ؟؟ کاسکو همون کاکتوسه آیا ؟؟ زنونه مردونه چرا جدا نبود ؟؟ غذا چی میدن ؟؟ حوضش کجا بود این پست ؟؟ زندگی مگه شوخی داش تا الان ؟؟
( آیکونی که من به این نتیجه رسیدم ندانستن بهتر از پرسیدنه )

آتیش پاره چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

جریان اون سوختن اولش چیه؟!! :دی

افشین چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.iranmyland.blogfa.com

تولدش مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد