چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

جوجو با قلب آهنی

قربونه رنگ پوستم ! 

مزیت ناخن هام میدونی چیه؟! هر شب علاوه بر اینکه  باید دندونامو مسواک بزنم قبل از اون باید یه سری ناخن هامو هم مسواک بزنم بعدش یه نیم ساعت به ابروام خیره شم تا مطمئن شم جفتش عین همه مشکلی ام وجود نداره بعد ۲تا فحشم به سرهنگ میدم ((:  بعد ۶ دفعه دستامو بشورم در اخر هم یه نگا تو اینه به خودم بندازمو زیر لبی بگم ای خوشگل تر از پریا تنها تو کوچه ... 

 

* عنوان رو مدیون دوستم حیسام هستم ( در وصف بنده میباشد.)

نظرات 7 + ارسال نظر
حیسام:( شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ق.ظ

حیسام قفونت بشه با این جوجو با قلب آهنیت....

سیامک سالکی شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ق.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام.
والا من شبا دندونامم به زور مسواک میزنم (با یه چشم بسته و یه چشم نیمه باز)، چه حوصله ای داری شما!
یه سر به من بزن، خوشحال میشم.
موفق و سلامت باشی.

اسوتا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ق.ظ

عین من ! تازه ناخونام دارن نق میزنن که یه مسواک جدا براشون بگیرم :)) دوس ندارن با مسواک دندونام بشورمشون :) ‌بیچاره سرهنگو بگو!!!

ارسلان شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ق.ظ http://thearsalan.wordpress.com

اینا همش ناشی از اعتماد به نفسه!
یه سوالی فقط.. این کلمه ی مسواک که معرفی کردی یعنی چی؟ دندون رو میدونم کدومه ها.. مسواک کجا میشه؟

MoHa شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ق.ظ

silam ;)
baWwW chera enghad zahmat mikesh to0o0o, be kho0oda kho0ode emam ho0osseinam razi nis :P ye esterahati be kho0odet bede june dadash :D ayyyyyyyyy to0of to rot sarhang :-??

موج شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام

من اتفاقی اومدم...نمی دونم...شایدم اتفاقی نبوده...

شاید دوباره اتفاق بیفته...

اگه اتفاقی نبوده...شما هم بییاین

تا بعد

Tanaffos@Ymail.com یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ب.ظ

خیلی خوبه .
همینطوری ادامه بده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد