چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

نگاه میکنین پچ پچ و ور ور

 خب چیه؟!هر کی یه شرایطی داره منم شرایطم اینجوریه دیگه اصلا به هیچ کی مربوط نیس فَمیدی؟!  

شرایط به شرح ذیل میباشد:  

۱.جذاب و خوش پوش باشد ٬ قد بلند باشد تا حسرت قدم زدن من با کفش های پاشنه دارم را بر دلم نگذارد . ( تر جیحاً شبیه شوهر Fergie باشد.) 

۲.خانواده دار و چشم و دل پاک باشد ٬ جز من به هیچ دختر دیگری نگاه نکند شاید من خوشم نیاید . 

۳.مرا دوست بدارد و نظر من برایش مهم باشد . 

۴.عاشق قدم زدن و خرید کردن با من باشد  (من بالاخره بعد از چند بار متر کردن مرکز خرید بهتر میدانم چه چیزی مناسب تر است .) از گفتن واژه هایی چون خسته شدیم بپرهیزد. 

۵.ترجیحاً خواهر نداشته باشد( شاید من و خواهرش با مشکل مواجه شویم.)

۶.در کار من دخالت نکند و مرا درک کند این چیه پوشیدی یا این چه وضع بیرون اومدنه نداریم ٬ خودم بهتر میدانم چی بپوشم و چه کاری انجام دهم . وقتی کاری را انجام میدهم حتماً صلاح دانسته ام پس نیازی به بحث کردن نیست. 

۷.افکار کهنه نداشته باشد. 

۸.ماشین مدل بالا داشته باشد ٬ پژو و زانتیا هم قبول است . 

۹.حد تعادل را رعایت کند٬ نه آنقدر زبان باز باشد که حال مرا بهم بزند نه آنقدر سرد مزاج که باز هم حال مرا بهم زند. 

۱۰.باشخصیت و جنتلمن باشد٬ و بداند در هر موقعیتی چه رفتاری نشان دهد. 

۱۱.از شوخی های بیجا و شهرستانی پرهیز کند چون ممکن از با برخورد شدید بنده مواجه شود. 

۱۲.احترام متقابل را حفظ کند. 

۱۳.مادیات برایش مهم نباشد. خسیس و گدا هم نباشد که از این قشر افراد حالت تشنج به ما دست میدهد و پول خرج کردن برایش مثل کَندن قبرش به دستان خودش نباشد٬ و وقتی در رستوران منو را برایش میآورند اول قیمت هارو چِک نکند و بسته به آن سفارش ندهد . 

۱۴.نمیگویم پولدار باشد ولی در حدی باشد که بتواند خواسته یش را برطرف کند (خواسته های من هم همینطوررر.) 

۱۵. من را به رفتن به باشگاه و دیدن برنامه محبوبش ( فوتبال) ترجیح دهد .( شاید من دلم بخواهد در اون زمان راجع به کفش های نوه اقدس خانم با اون صحبت کنم ) 

۱۶.خوش سلیقه باشد و سلیقه من را هم بداند. ( وقتی برایم زحمت میکشد و هدیه تهیه میکند حیف است که مطابق سلیقه ام نباشد. ) 

۱۷. محدودش نمیکنم ولی حق ندارد دوست معمولی دختر داشته باشد و با دختر خاله هایش به صحبت کردن بنشیند و خنده کُنَد. 

۱۸. مرا بی وقفه غافلگیر کند.  

بدیهی است فرد دارای صلاحیت به مراتب در پست های بعدی اعلام خواهد شد .

پ.ن: پربدیهی است فرد دارای صلاحیت به مراتب در پست های بعدی اعلام خواهد شد .وردگارا اگر میبینی همچین فردی در کره ی خاکی وجود نداره که من بعید میدونم لطفاً هر چه سریعتر یک عدد را با پست پیشتاز برایم بفرست٬ منتظرِتم . امضا جوجو

نظرات 1 + ارسال نظر
kasra جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

salam khobiN??:D khosh migzare??:D:D khob man bloge ghablitono ke vaght nashod bekhonam khanome jojoe mostaar:-":D hala he... khanom man ke in blogetono khondam kheili ghjashang bood ham sharayetesh ham khode bloget darkol ghashangan;):D va inke morede 1tam ghadam 187cme:))) baghie moredeam ghabol:D:D manam bat movafegham albate tu 2 3 ta mored bat mokhalef boodam ke eshkali nadareo mishe ba harf zadan be natije resid:D:D:PpP kho0be?:D:Dhala key biam khastegari:P??:) go0od luck tu tamame marahele zendegi bye ii ta h ii;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد