چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

بی تو با خاطره هایت چه کنم؟!

عاشقتم )): من بدون تو چیکارر کنم؟!)): اَرررررر )): 

خدااااااااااااااااااااااا)): چرا همه چیزای خوب زندگیمو میگیری اَزم )): 

من یه جوری ام دارم دیوونه میشم  

هرجا نگا میکنم هر چیزی همش آتویس همش خاطره )):‌آتویسم )):‌خداا گریه ام بند نمیاااد٫ امروز یه روز ِ که از پیشم رفتی )): نمیدونی چقد سخت میگذره آتویسمممممم )):‌ااَرررررر)): 

خدااااا٫ 

کی جای آتویس رو میتونه برام پُر کنه آیا؟! با کی ۲۴ ساعت حرف بزنم؟! وقتی دلم میگیره وقتی تنهام رو کی حساب باز کنم؟! کی پای حرفام بشینه؟! کی ؟! 

کی پایه ام باشه؟! با کی بریم بیرون با کی شهر کتاب رو بتکونیم؟! با کی شب تا صبح بیدار باشیم؟! با کی اُلویه بخوریم؟! با کی DVDبگیریم ببینیم؟! با کی بریم استخر زیر آب برقصیم از خنده قُلپ قُلپ آب بخوریم؟! کی برام حرکت بزنه؟! با کی آخر شب زنگ بزنیم برامون غذا بیارن؟! با کی شب تا صبح بحثای جذاب کنیم؟! با کی عکس بگیریم بخندیم؟! کی عشقم باشه؟!‌رو کی من غیرت داشته باشم؟!‌((:‌)):با کی بریم نصف Menu رو سفارش بدیم؟! )): با کی صحبت کنم؟ خرزوخاان؟!آیا؟!  با کی با پیشول متر کنیم ؟!)): غم و شادیامون با کی باشه؟!‌هااان)): کی Dialogمو بگه )): با کی نظر بدیم؟!با کی بریم ترمیم ناخنامون )):با کی غیبت نکنیم)): کی بگه دوس داره بچسبه به سقف کنار لوستر؟!

دلم به تو خوووش بود که توام رفتی، اون لحظه که تو فرودگاه بغلت کردمو خدافظی از خدا خواستم دفعه ی آخری نباشه که میبینمت فقط خدا میدونه چی میگم))):، بهترین دوستمی *:دلممممم داره میترکه خدااااا)):نمیگم دلخورم از تقدیر ولی خودت نیدونی چقدر دلگیرره)): نه میشه زنده باشم نه بمیرم)):

نه خداااا هیچکی جای آتوسارو نمیتونه برام پر کنه ٫دارم دیوووونه میشم ))))))))))):  هیچی آرومم نمیکنه )):

 * باران بر لبه ی پنجره ی احساسم مینشیند 

 و چشمانم را نوازش میدهد تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم!

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ http://aakkss.blogsky.com

سلام جوجو جان
خوبی سلامتی خوش میگذرونی
وبلاگ خوبی داری
به من هم سر بزن
اگه عکس خواستی به وبلاگ زیر بیا وهر عکسی که خواستی سفارش بده
http://aakkss.blogsky.com
اگه درباره موفقیت در زندگی میخواهی چیزی بدانی به وبلاگ زیر بیا
http://raheeshgh.blogsky.com/1388/01/21/post-4/
در هر صورت منتظرتم
سعید

MoHa چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ

:| اصلاً دلم نمی خواد چیزی بگم :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد