چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

رمضون: حالا ماه شدم!

خاله: جوجو جان خاله برات آش بزیزم؟! 

جوجو: لطفاً ٫ ولی نخود نداشته باشه !! 

خاله: وااا٫‌تا حالا نشنیده بودم بیا خودت بریز  

جوجو: (:/ 

خاله: روزه ای خاله ؟! 

جوجو: جااااان؟! بله یعنی میدونی کله گنجیشکی بلدم بگیرم ٫هااااان؟! خب مامان جان چرا اونجوری نیگا میکنی؟! اصلاً روزه نیستم (:/ من یه روزه خوار ِ مستکبر ِ آدم فروش ِ خائن بالفطره ی معتادم که مایه ی ننگم تازه تو اولین چک ایم که بخورم همه چی رو اعتراف میکنم ! ( ایکونی که میگه شما جدی نگیر قضیه رو دعوا خانوادگیه !) 

 

* بنده و اراس در حین قدم زدن بودیم از اونجائیم که جفتمونم روزه ام میگیریم گفتیم افطار کنیم دیگه کلی زحمت کشیدیم ساعت چهار‌ِ  (‌۲ نقطه پی) بعد دیگه اراس رسماً شروع کرد به روزه خواری تو ملاء ِ عام اسنیکرز خوردن بعضیا چشم بد نیگا میکردن بعضیا تو دلشون فحش میدادن بعضیا: قبووووول باشه . بعضیا: عیدت مبارک . و خیلی بعضیا دیگه |:  

* اعصابم فرار کرد رفتم دنبالش ولی نتونستم پیداش کنم ! 

*بلاگ اسکای به طرز پدیده ای قاطی کرده !  

*نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن...  

من همیشه برات دعا میکنم ٫میخوام خوشحال باشه حالا هر معنی که میخواد بده... 

* پیشولم روز اول زندگیت مبارک ٫ خوش اومدی به جمع کوچیکِ ما ٫ دوچِت دارم . 

* دوستم کلی برا عنوان زحمت کشیده! ممنونم مونا جان هما جان نه ببخشید مُهااا جان

مگه خودت خواهر مادر نیستی؟!

-خانم ببخشید شما مجردین؟!  

جوجو داره با اتویس در حین راه رفتن تو پیاده رو صحبت میکنه و چندتا دی وی دی که اتویس داده بهشو تو کیفش جا سازی میکنه !

-خانم ببخشید شما متاهلین؟!  

وِ وِ هی یَ

جوجو کم کم میخواد اقدام به اینکه با یه حرکت کاملا غافلگیرانه برگرده و با کیف بزنه تو سر سوژه مورد نظر ٫آتویس هم داره کفشش رو در میآره...که سوژه جا خالی میده میاد کنارمون~>

-خانم شما به عموتونم محل نمیزارین؟! 

جوجو: اِاااااااااااااااااااااااااا عموووووووووووووو 

(صدای هر و صدای کر به هوا برمیخیزد .) 

ـ نه خوشم اومد دخترای سنگینی هستید  

( واقعاً که عمو جان سنجیدنت تو حلقم !) 

 * دوست دارم فکر نکنم اما نمیشه !

هر دردی که گفتنی نیست !

جوجو: مامان بزرگ سرم رفت لطفاً یکم استراحت بده به خودت به خاطره خودت میگم ! 

مامان بزرگ: تو غیرت نداری؟! 

مامان بزرگ: لال شدی؟! 

جوجو:مامانی تو راجع به من چی فکر میکنی؟! 

مامان بزرگ خیره میشود .  

مامان بزرگ: جوجو مامانت اینا کجا رفتن؟!‌منو بُردن؟! ( جوجو خشک میشود) 

جوجو:  مامان بزرگ تو که اینجایی چجوری تورو بُردن آیا ؟! از صبح تا حالا اعصاب منو فرنچ کردی به خداااااا !

اراس داره با کله میره تو دیوار از دست مامان بزرگم ! 

مامان بزرگ: جوجو میگم پوستت بهتر شده آ دیگه نمیری استخر؟! 

جوجو: مامانی میشه اون رادیوتو خاموش کنی‌آیا؟!  

* نه تورو قرآن فال منو دیدی؟! چرا انقدر من دشمن دارم آیا؟! 

* عنوان مطلب رو میدوست دارم .

کی با تو بود!

حس نوشتنم خشک شده ! 

به یک رابطه ی مخوف بین خودمو خدااا پی بردم !! 

اراس طی یک حرکت جنتلمنانه بهم گفت نمیتونی بیای تو کوچه لازم نکرده پشت فرمون بشینی (: من فَخَطْ نگاش کردم چون خواب بود منم هیییییی اراس اراس بپاش ٫به هر حال این رفتارشو توجیح نمیکنه؟! میکنه؟! 

بعد مسافت ماشین تا خونه رو که داشتم میدوئیدم دیدم یه سیاهی گوشه کوچه چنبره زده تا کمر خم شده با سرعت نور داره بستنی میخوره٫ در اینجا لازم به ذکر است که ماه رمضان را  پاس بداریم . ( خوشم میاد همه روزه هاشونو میگیرن .)  

*پریشب خواب امیلی روووووو دیدم فک کن چقدر دوسش داشتم ٫ با هم دوست شده بودیم .هی میگفت جوجو من عاشقتم میمیلَم برات منم میگفتم بس کن امیلی دهنتو ببند  اونم وایمستاد منو نیگا میکرد ((:یکی از کنسرتاشم من براش اجرا کردم  

* حال ناخن امم خوبه سلام دارن خدمتتون٫ اینقدر جویای احوالشون هستین! فرستادمشون سفر هر ده تاییشونو تا حال و هواشون عوض شه ناخُنای پامو نگه داشتم فقط ٫ گفتم شاید لازم بشه٫ اونام هی نق میزنن که چرا فرق میزازی ٫ اینام دیگه دُم درآوردن برا من (:/ 

*سیاهی داره رو اعصاب من مانور میده!! 

*زن رستم حالم ازت بهم میخوره!!‌

جوجو با قلب آهنی

قربونه رنگ پوستم ! 

مزیت ناخن هام میدونی چیه؟! هر شب علاوه بر اینکه  باید دندونامو مسواک بزنم قبل از اون باید یه سری ناخن هامو هم مسواک بزنم بعدش یه نیم ساعت به ابروام خیره شم تا مطمئن شم جفتش عین همه مشکلی ام وجود نداره بعد ۲تا فحشم به سرهنگ میدم ((:  بعد ۶ دفعه دستامو بشورم در اخر هم یه نگا تو اینه به خودم بندازمو زیر لبی بگم ای خوشگل تر از پریا تنها تو کوچه ... 

 

* عنوان رو مدیون دوستم حیسام هستم ( در وصف بنده میباشد.)