چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

دمپایی پاره !

نه من واقعاً برام یه سوال پیش اومده که من قیافم شبیه کسی ِ که میخواد فال بخره آیا؟! دستمال کاغذی بخره آیا؟!‌ کبریت آیا؟! اِکس آیا؟!‌مواد مخدر آیا؟! 

نیم ساعت بود با اراس منتظر بودیم تا غذامون اماده شه هر چی اونجا فال فروش وچسب زخم فروش بود یکی یه دور ازمانتو و سر کول من آویزون میشدن که ازشون بخرم جالبتر اینکه پسر بچه ِ وقتی دیده کم محلی میکنم میگه آاا این چیه افتاده زمین !‌ گفتم برو پسرم برو این کلکاا برا وقتی بود که من سوم دبستانُ میگذروندم، جالب تر اینکه دوستش اصرار اصرار که از من اسکاچ بخر (: قیافه من شبیه کسیه که قصد خرید اسکاچ رو داره آیا؟!   

خیلی جالبترش اینه که تو طول اون نیم ساعتی که ما منتظر بودیم غذامون اماده بشه یک عدد پارکبان بود که به هیچ وجه اجازه نمیداد کسی ماشینش رو کنار خیابون بذاره ولی تا چشمش به یه BMWخورد که از قضا قصد پارک داشتن در اون مکان پارکبان خودش شروع کرده به فرمون دادن که چپ بیا، نیا، خوردی، مردی ! بعد اونوقت میگن چرا آمار خودکشی بالا رفته؟! فرق وجود نداره ؟! کجاس؟! کو؟! 

نکته اخلاقی این پست : برای لذت بردن از زندگیتون فقط کافیه که پولدار باشین( ایکونی که داره میگه فک کن اینجوری نباشه )  

* دلم  آتوچ میخواد، اااررررر )):

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.yekdelebarani.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
دوست جون
حتما بمنم سر بزن

پیام چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://hayran.blogsky.com

آخ چقدر از این پارکبان ها بدم میاد
یک شغل اضافی باج گرفتن
اگر بهشون پول ندی خودشون ماشینت رو خط می زنن
وای دارم میمیرم از شدت تنفر از طرح های این دولت خون مک

MoHa جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ق.ظ

سیلام ;)
خوب نیم ساعت واسه آماده کردن غذا وقته زیادیه ?-:
برای لذت بردن از زندگی فقط کافیه که مشکلات نداشته باشی و برای این که مشکلی نداشته باشی باید پول داشته باشی ولی شاید پول داشتی مشکل هم داشتی حالا چی کار کنیم :دی
در کل اینا مهم نیس مهم اینه که چرا تو نیستی، مهم اینه که چرا درستش نمی کنی، مهم اینه که اینجوری نمیشه، اگه بودی آتوسا هم بود، خوب منم باشم دیگه :دی

میثم جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ب.ظ http://biedea.blogsky.com

شما لینک شدید. با تشکر

amIn سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://key.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد