چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

بروووو سال ۸۸ بروووو

سال ۸۸ یکی از بدترین سالهای زندگیم  . 

امیدوارم سال جدید سال خوبی همراه با سلامتی و نشاط و مهمتر پُر از پوووووول برای همه باشه برای منم همین طور . 

خدایا خودت نیگا کن ٬ به سال ۸۸ ٬به این ۶سال اخیر زندگی من...نه واقعا نیگا کردی ؟! حالا روت میشه تو چشمای من نیگا کنی؟! 

ازت خواهش میکنم تو سال جدید منو قهوه ای نکنی .  

 در سال جدید، بیایید با شجاعت و صداقت به فک و فامیلمان بگوییم: این‌که دوستتان داریم دلیل نمی‌شود که حوصله‌اتان را هم داشته باشیم

نظرات 1 + ارسال نظر
Ξ T Ξ Я N ∆ L شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ http://eternal.blogsky.com

زندگی نقطه کور دید خداست یعنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد