چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

ناجی

غرق در افکار مغشوش خویشم. 

 

*زندانی سیاسی ازاد باید گردد مگه نه اتویسا؟ 

میگم فردا داری میای ملاقات زندانی کمپوت یادت نره که بدجوری اسیرشم (‌ایکونی که داره غصه میخوره سرشم تکون میده) 

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااررررر ( ایکونی که داره گریه میکنه خودت فهمیدی میدونم!)

نظرات 4 + ارسال نظر
حرفای نگفته شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.mahenoor.blogsky.com

صاحب همت در پیچ وخم های زندگی هیچ گاه با درماندگی روبرو نخواهد شد. ناپلئون

ملودی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.nabze-maghz.blogsky.com

منم همینطور

اسوتا شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ

غصه نخور تا اسوتا رو داری یا همون اتویسا ...زیادم فرق نمی کنه البته ...فقط سر کمپوتش مشکل دارم من از گلابی خوشم میاد چرا می خوای حتما به سلیقه ی تو کمپوت بیارم؟؟؟
من تنهام ...فردا با یه پلاکادر دم اونجام !!! راستی رنگت چی بود؟؟؟ خودم ازادت می کنم (یه ایکونی که هم می خنده هم گریه می کنه هم بغلت می کنه هم بوست می کنه و از این حرفا )

نیوز آنلاین شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ق.ظ

سلام دوست عزیز.

وبلاگ قشنگی داری . خوشحال میشم منم تو وبلاگت لینک بدی.
با عنوان : آخرین عناوین خبر های روز دنیا

به وبلاگ منم سری بزن و تو بخش نظرات حتما بگو با چه عنوانی داخل لینک هایم قرارت بدم...

منتشکرم. منتظرتم .....

www.newsonline.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد