چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

سرچینگ

این روزها  چیزی در خودم پیدا کرده ام به نام وسواس...

خزووو

‌از دور داره میاد کلی تو قیافس یقه ی پیرهنشم بازه ... تو شیشه یه نگاه به خودش میندازه نیشش باز میشه ٫به دوستش میگه  : احساس میکنم شبیه برد پیت شدم... (‌صدای خنده ... )

سعادت در شهادت

دلم میخواست یه کاره ای می بودم تا خدمت این مردای چشم چرون بوالهوس می رسیدم . 

همه ی کاراشون رو میکنند ودر اخر یه اسم مردی میذارن تا در پوشی باشه برای همه ی کرده هااا و نکرده هاشو ن . 

جدیدن یه کتابی خوندم که جو گیر شدم ٫ یه حس بدی پیدا کردم نسبت به مردا ! 

 

در ضمن امروزه متوجه این موضوع شدم که شهادت سعادت میخواهد . ممنون از دوست عزیزی که این موضوع رو به من یاداوری کرد.((:

اهن اهن

دستام از این که هست تنها ترم میشه دروغ بگو بازم ٫دروغ بگو بازم ٫من باورم میشه...

سوال تخصصی؟!

چرا۹۰ ٪ مردان گرامی هنگام رانندگی ودر ترافیک دستشان را تا ارنج در بینی شان کرده و حرکت دورانی انجام میدهند؟! 

 واقعا احساس میکنند کسی نمیبینتشون؟

ش ا د م ه ر

میخوام برم پای ندارم ٫ پای دارم جای ندارم ٫ جای دارم نای ندارم. 

برگرفته از مادربزرگ جان . 

 

شادمهر جان من واقعا متاسفم.

نیایش

پروردگارا٫ 

نکن با من بازی !