چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

ظالم

تعطیلات نوروزی امسال بیش از حد دارد بهمان خوش میگذرد انشالله این دو سه روز هم زودتر بیایند و بروند میترسم از شدت خوشی سنگ کوب کنم 

جز دو روز اول نه جایی رفتیم نه حرکتی کردیم ٬حتی مسافرت دو روزه ای را که هر سال میرفتیم و از دماغمان همیشه خدا فروکش میکرد ٬ اون را هم نرفتیم  

تعطیلات امسال یه فرق دیگه ایم داشت اینکه پرستاری از مادر بزرگ اعصاب خورد کنم هم بهش اضافه شده  

خدایااااا از این همه خوشبختییییی ممنونم فقط میگم اینهمه یکم زیاد نیس؟!

پ.ن: الان چیزی از برج زهرمار کم ندارم . 

نظرات 1 + ارسال نظر
rad سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ http://mar.blogsky.com

سلام به شما جوان ایرانی
نورروز باستانی به شما شاد باش میگم
وبلاگ جالبی دارید مطالبتون جذابه
به ما هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد