چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

کسی که وجودش بی خبر از درونم است !

آرزو میکنم که میتوانستم به تو نشان بدهم که یاد تو در من تا چه اندازه شیرین است و تا چه اندازه دوست دارم که تورا دوست بدارم .

HaPPy BirthDay JoOjoO 'S WebloG

تولد یک سالگیت مبارک وبلاگم! توی این یک سال خیلی وقتا با تو آرامش گرفتم ٫   ...

پ.ن: این وبلاگ به احتمال ۸۰٪ یک ساله می مونه تصمیم قطعی نگرفتم هنوز٫ یه سری هستن دوست ندارم اینجا حضور داشته باشن . اگه لینک عوض شد اینجا خبر میدم هر کدوم از دوستان خواستن لینک جدید رو میدم . 

حسن کجایی؟! دخترم؟!

این روزها حوصله خودمم ندارم تو که عددی نیستی.

(:/

نسیمی از نگاه های آشنا بر نمی آید٫ کمرنگ شده ام ...میدانم٫ رنگ ها همه روزی بی رنگ خواهند گشت٫  

 دستم که به ماه میرسد نگاه آسمان تر میشود 

* من ادعا نمیکنم همیشه به یاد کسانی که دوستشان دارم هستم٫اما ادعا میکنم حتی در لحظاتی هم که به یادشان نیستم دوستشان دارم .(شریعتی)

پ.ن: حال روحی مناسبی ندارم |:

* کاش میتونستم با دید یه بچه به همه چیز نگاه کنم ٫کاش!