چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

رمضون: حالا ماه شدم!

خاله: جوجو جان خاله برات آش بزیزم؟! 

جوجو: لطفاً ٫ ولی نخود نداشته باشه !! 

خاله: وااا٫‌تا حالا نشنیده بودم بیا خودت بریز  

جوجو: (:/ 

خاله: روزه ای خاله ؟! 

جوجو: جااااان؟! بله یعنی میدونی کله گنجیشکی بلدم بگیرم ٫هااااان؟! خب مامان جان چرا اونجوری نیگا میکنی؟! اصلاً روزه نیستم (:/ من یه روزه خوار ِ مستکبر ِ آدم فروش ِ خائن بالفطره ی معتادم که مایه ی ننگم تازه تو اولین چک ایم که بخورم همه چی رو اعتراف میکنم ! ( ایکونی که میگه شما جدی نگیر قضیه رو دعوا خانوادگیه !) 

 

* بنده و اراس در حین قدم زدن بودیم از اونجائیم که جفتمونم روزه ام میگیریم گفتیم افطار کنیم دیگه کلی زحمت کشیدیم ساعت چهار‌ِ  (‌۲ نقطه پی) بعد دیگه اراس رسماً شروع کرد به روزه خواری تو ملاء ِ عام اسنیکرز خوردن بعضیا چشم بد نیگا میکردن بعضیا تو دلشون فحش میدادن بعضیا: قبووووول باشه . بعضیا: عیدت مبارک . و خیلی بعضیا دیگه |:  

* اعصابم فرار کرد رفتم دنبالش ولی نتونستم پیداش کنم ! 

*بلاگ اسکای به طرز پدیده ای قاطی کرده !  

*نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن...  

من همیشه برات دعا میکنم ٫میخوام خوشحال باشه حالا هر معنی که میخواد بده... 

* پیشولم روز اول زندگیت مبارک ٫ خوش اومدی به جمع کوچیکِ ما ٫ دوچِت دارم . 

* دوستم کلی برا عنوان زحمت کشیده! ممنونم مونا جان هما جان نه ببخشید مُهااا جان

نظرات 3 + ارسال نظر
sn0o0owman جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ق.ظ http://samablog.com

دوست من سلام
یه پیشنهاد خیلی خوب براتون دارم
یه سیستم وبلاگ دهی اومده که امکانات خیلی خوبی داره و جایزه هم می ده هر اسمی هم خواسته باشی می تونی انتخاب کنی چون احتمال این که قبلا اسم شما انتخاب شده باشه خیلی کمه
تبلیغ نداره
هر تبلیغی خواسته باشی می تونی تو وبلاگت انجام بدی
امار بازدیدت بالا می ره
می تونی با تبلیغات کلیکی همون سایت به راحتی کسب درآمد واقعی داشته باشی
2000تومن هم جایزه عضویت می ده
www.skyclick.ir این سایت تبلیغ کلیکیه
محیطش ساده ست
امکان امتیاز دهی به مطالب داره که من قبلا جایی ندیده بودم
می تونی مطالبت را از وبلاگ بلاگفا به وبلاگ جدیدت انتقال بدی
می تونی تو انجمن عضو بشی و جزو مدیران ارشد انجمن بشی
آدرس انجمن: http://forum.p30sky.ir
یه سر بزن یه وبلاگ جدید ثبت کن
پشیمون نمی شی
آدرس سایت: www.samablog.com
هر سوال بود تو وبلاگ پشتیبانی مطرح کنید در اسرع وقت جواب میدن
http://support.samablog.com/
اگه درآمد بیشتر هم خواستی می تونی با مدیر صحبت کنی و مشغول تبلیغات برای سیستم بشی
وبلاگ جدید من تو سما بلاگ: www.one.samablog.com

MoHa جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ق.ظ

سیلام ;)
نخود نخود هر که رود خانه خود
بسم الله الرحمن الرحیم هستم ادامه همکارم در خدمتونیم بودیم با این دو دوست روزه دارمون که می گن رمضون اومده در خونشون گفته بریم گل کوچیک که این تخصص من نیس من خودم 4تا بچه داری اصلاً اینجوری نیگا نکن که چک نخورده الان یک دستگاه اعصاب فراری داریم که نبودنش بهترین بهانس که دعا کنیم واسش که لاستیک هم داره می تونه زحمت بیشتری نسبت به من بکشه واسه انتخاب عنوان آیا !!؟؟

شپش شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ق.ظ http://shepesheweblognevis.blogsky.com

*بیا خودم نخوداشو برات جدا می کنم!!!
خاله جانو ولش کن...
*با اراس دو تایی اسنیکرز می خورررین منم نمی برین؟؟؟خجالتم نمی کشین؟؟؟
*پیشولت مبارک (دونقطه ایکس) چرخش بچرخه(دو نقطه دی)
*این اعصابت دوباره با اعصاب من در رفتنا!!!کجا میرن این دو تا؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد