چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

قصه ی بودن و رفتن !

این روزها نه حالمان خوب است نه روزمان ٫ در گیر مسائلی به اسم زندگی و مشکلاتش هستیم و آزمون ها را یکی یکی پشت هم و بدون وقفه میگذرانیم شاید فرجی باشد ! 

دلم گرفته ):از زمین از آسمون از ...  بغض لعنتی اذیتم میکنه |: 

دلم به تو خوش بود که توام داری میپری مثل ِ بقیه چیزای خوب زندگیم که پر کشیدن (: 

 

*کاش میشد از تو دلم حرفامو بیرون بریزم ٫ میخوان این دلخوشیووو ازم بگیرن )): اَااَررررررر  

نظرات 3 + ارسال نظر
آتیش پاره یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

بغضتو بشکن حالت بهتر میشه! *:

امی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

دوست دارم.
سر حرفم می مونم می مونم تا جون دارم...

MoHa چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

سیلام;)
نمی دونم چرا روزگار اینجوری شده، کسی که بخواد درست باشه و درست زندگی کنه همش باید درگیر مشکلات باشه ??-:
من که همیشه سعی کردم با مشکلات بجنگم، خوش باشم ولی یه مدتی هست که یه نگا کردم به اطرافم دیدم هیچ کس رو ندارم و هیچ دلخوشی نیس که بخوام بخاطرش بجنگم دیدم همه به فکره خودشونن و تو این آسمون پر ستاره ما یه ستاره هم نداریم، کلی اذیت شدم این مدت ولی با اتفاقی که واسم افتاد فهمیدم هنوز یکی هست اون بالاها که هواسش به ما هم هست با اینکه کلی از دستش شاکیم ولی فهمیدم از این بدتر هم می تونه باشه و اگر مشکلی هست می تونم از پسش بر بیام که تو مسیر زندگیم قرار گرفته.
نمیگم بهت که داری سخت می گیری چون وقتی به خودم همچین حرفی زدن با یه لبخند تلخ تو دلم گفتم آخه تو چه مفهمی از حال و روز ما :| ولی می گم بیا سعی کن که دنباله این باشی که با کوچکترین دل خوشی ها شاد باشی چون هیچ کس به فکر ما نیست پس خودمون به فکره خودمون باشیم که این روزا هم تموم می شه و بعد از این همه امتحان وقتش میرسه که ما هم یه پاداش خوب بگیریم و از همه آدما که الان خوشن بهتر زندگی کنیم و خوش باشیم.
چقدر حرف زدم ?-: D:
آرزو می کنم واست که هر چه زود تر همه مشکلات تموم بشه و کلی خوش حال باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد