چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

دنیا زشت تر از اونی بود که فکرشو میکردم

خدایا ازت ممنونم که عید تموم شد  

پ.ن: من برای خودم خیلی بزرگت کردم ٬فکر میکردم بهترین بابای دنیایی ولی . . .

امروزه متوجه شدم ما حتی یه خانواده ام نیستیم و ما برای تو از همه غریبه تریم .

نظرات 1 + ارسال نظر
ஜღ╫ Ħ.ΞξlIپیروز & پروانهI¥Д ╫ღஜ◦* شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ق.ظ http://piroozvictorian.blogfa.com

ஜღ╫ Ħ.ΞξlIپیروز & پروانهI¥Д ╫ღஜ◦*●~-
سلام وبت عالیه به ما هم سر بزن[بوسه][بوسه]
منتظر حضور دلگرمت هستیم[گل][گل][گل][گل]
___ஜღ╫ Ħ.ΞξlIپیروز & پروانهI¥Д ╫ღஜ◦*●~-
سلام وبت عالیه به ما هم سر بزن[بوسه][بوسه]
منتظر حضور دلگرمت هستیم[گل][گل][گل][گل]
ஜღ╫ Ħ.Ξξlپیروز & پروانهI¥Д ╫ღஜ◦*●~-
سلام وبت عالیه به ما هم سر بزن[بوسه][بوسه]
منتظر حضور دلگرمت هستیم[گل][گل][گل][گل]____♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد