چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

حبیب خدا

ساعت دوازده ونیم نصف شب زنگ زدن ما فردا ناهار میاییم اونجااااا ٬ تااازه اینش جهنم مهمان حبیب خداسست آیااا؟! اگه فامیل نزدیک بود هیچی اگه کسی بود که من خوشم میومد هیچییییی تو فک کن زنِ دایی ِ بابای ِ من که من ۱۰سال یکبارم نمیبنمشو معروفن ( از در عقب) و اگه تو خیابون ببینمش راهمو کج میکنمو گنجشکارو نیگااا میکنم آااااااااااااااااااااااااااااااارررررررر 

عید امسال رسما به فاک رفت |: 

من رسما اعلام کردم فردا از صبح نیستم خونه

نظرات 1 + ارسال نظر
جیغ شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ق.ظ http://jootii.blogsky.com

دلت میاد اینجوری بگی راجع به سال نو
من که خیلی خوب شروعش کردم
تازه بی خیال مهمانا شو...سخت نگیر اینجور ادما همیشه همه جا هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد