چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

چراغ هارا من خاموش میکنم

سالهایی که گذشت سالهای شادی نبود,بیشتر ایام رنج میبردم , به امیدی که زندگی طوری شود که دوستش میدارم

همراه من کجایی ؟!

خدایا، امروز دلم ... یک مرد خواست، دلم میخواست یه مرد همراهم باشه. وقتی از پله ها بالا میرفتم،وقتی تنها برای خودم قدم میزدم و مرکز خرید متر میکردم ،وقتی تنها بر میگشتم خونه دلم میخواست یه مرد کنارم باشه یک مردی که بتونم بهش تکیه کنم ، وقتی اون دختر و پسر رو دیدم که دست به دست هم راه میرفتن و با محبت همدیگرو نگاه میکردن دلم یه همراااه خواست ، البته نه همراه از نوع اول بلکه یه همرااه واقعی ! 

 

پ.ن: من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم ، من فقط عاشق اینم دو سه روز پیدام نشه و ببینم چه حالی دارییییییییی! ( ایکون سیاوش قمیشی) 

پ.ن:خرااااااب کردی پپر همه چی رووو خراب کردی (:

نظرات 2 + ارسال نظر
LOST یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.lost6.ir

سلام چه وب جالبی داری . اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم ، شما وب منو با عنوان :: سری ششم سریال لاست :: لینک کن و خبرم کن که با چه عنوانی لینکت کنم. موفق باشی . بای

kasra جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

salam bazam:D) khobi??are rasT ,migi adamaa bazi vaghta ke delesho0n migire doo0st daran yeki pishesho0on bashe:):Pp ke pishe oon ehsase aramesh konano dardo ghamo ghosehashono khoshhalihashono ba oon sharik bashano ghesmat konan:) rasi man farsi type kardanam dagho0one vase hamin finglish ina minvisam akhe blog melogam ke nadaram:D;):ppP.inam kheili ghashang bood eyne hameye ghablihao badiash ke shayad forsat nashe bekhonam:)go0od luck bye ii ta h ii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد